• Услуги

• Ще Ви запознаем с една народна поговорка-съвет - “Здравето е всичко”, която всички сме чували, но на практика не изпълняваме, сочи статистиката в последните 5 години. 98 % от населението на България има по един активен нелекуван кариес. Редовният профилактичен преглед е начинът за ранното откриване и предотвратяване на кариеса и възникналите след появата му усложнения. (Можете да се информирате подробно какво е кариес в препратка Полезна информация).още
      • Налага се лицевочелюстна хирургия, когато на лице е един от следните проблеми: при поставяне на зъбни протези, зъбни импланти, при нуждата от вадене на зъб, отстраняване на тумори или други израстъци в устната кухина или при провеждане на лечение при фрактура на челюстта. При тези манипулации се поставя местна или обща упойка, пациента не усеща никаква болка.  още
      • Подарете си красива и здрава усмивка, за която досега сте мечтали! Нашето мото е “Всичко започва с усмивка”. Денталната медицина с козметична насоченост се изразява в множество дентални манипулации с цел да се възстанови усмивката и да се поправят обезцветени, счупени или неравно подредени зъби.още
      • Консервативното лечение обхваща лечението на стоматологични заболявания от първичен характер. В днешни дни, след редица изследвания е известно, че кариесът е заразно заболяване, което засяга почти 100% от населението на Света. >> Прочети ощеоще
      • Вашата костна тъкан и венец трябва да прилепва плътно около зъбите като яка. Когато имате пародонтоза, тази “яка” от тъкан се разширява образувайки “джобове” около зъбите. С течение на времето, тези джобове се разширяват, като по този начин се завъждат бактерии /зъбна плака/. При струпването им около зъбите те предизвикват инфекция и могат да преминат и под венеца. Тези дълбоки джобове събират още повече бактерии, което води до изтъняване на костта и загуба на тъкан. ...още
      • Към метода избелване на зъби се насочваме, когато искаме да променим интензитета (наситеността) на цвета на зъбите спрямо предишното им състояние. Доказано е, че бляскавата усмивка е една от най-силно въздействащите черти на лицето. още
      • Може да има деформация и само на една от челюстите. Не е задължително тя да е и на двете челюсти. Обръща се внимание на  съотношението между двете челюсти, дали захапката е обратна, отворена или дълбока, силно издаване напред на едната или и на двете челюсти. Лечението в зависимост от случая може да бъде ортодонтско-протетично, ортодонтско-хирургично или комбинирано.още
      • За по-бързото възстановяване при остри и хронични възпалителни процеси при зъбите /венец, фини влакна, челюстна кост/ се прилагат някои от по-долу изброените физиотерапевтичните процедури.още